Bezpieczeństwo

Aplikacja zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa:

  • logowanie z wykorzystaniem tokena, unikalnego gestu-pinu, technologii Touch ID
  • komunikacja jest zabezpieczona protokołem TLS
  • użytkownik sam ma możliwość weryfikacji dostępu do Banku za pomocą urządzenia mobilnego
  • osoby upoważnione w firmie decydują kto i z jakiego urządzenia może mieć dostęp do aplikacji
  • żadne dane poufne nie są zapisywane w urządzeniu mobilnym i aplikacji
  • Identyfikator użytkownika

    W systemie mBank CompanyMobile Twoje urządzenie mobilne traktowane jest jak identyfikator, dzięki czemu nie musisz podawać dodatkowych informacji podczas logowania. W przypadku zgubienia urządzenia mobilnego pamiętaj o jego deaktywacji w systemie mBank CompanyNet. Możesz także bezpośrednio skontaktować się z nami.

  • ActivCard Token lub Display Card

    Aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, uwierzytelnienie użytkownika w trakcie logowania i autoryzacji transakcji wymaga posiadania urządzenia ActivCard Token. Token zabezpieczony jest czterocyfrowym kodem PIN – wybranym przez użytkownika. Nie należy udostępniać Tokena, ani kodu PIN osobom trzecim. Pamiętaj, że hasło należy podawać jedynie podczas logowania do systemu i autoryzacji zleceń.

  • Gest mobilny

    Na ekranie urządzania pojawia się sekwencja liczb (za każdym razem inna kombinacja), użytkownik loguje się poprzez zaznaczenie swojego indywidualnego kodu PIN (od 6 do 12 cyfr). W razie dostania się urządzenia (telefonu/tabletu) w niepowołane ręce nie ma możliwości odtworzenia kodu PIN poprzez ponowne przyciśnięcie tych samych miejsc na ekranie urządzenia.

  • Touch ID

    Wymaga jedynie zeskanowania odcisku palca, co eliminuje konieczność zapamiętywania szeregu skomplikowanych haseł do bankowości elektronicznej. Znacznie poprawia komfort pracy z aplikacją i zapewnia zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa. To alternatywny sposób uwierzytelnienia dostępny dla użytkowników urządzeń Apple.

Przetestuj aplikację przez 3 miesiące za darmo